Nattis


Foto; jag

Denna helgen har spenderats med att vara med Nattis, Clara och Elin. Eller åtminståne igår. Vi hoppade med kaninerna, det var jätteroligt. Linn klarade 7 hinder på 5 sek och 1 fel! Det är ju grymt! Haha

Nattis sov över och vi tittade på film och åt godis till sent i natt. Lite väl; För sent. Är ganska trött och jag ska lägga mig tidigt ikväll för att orka upp till IP imorgon. Det är ju fotboll hela dagen imorgon! Tjoho ... Haha ska inte spela, är bara publik. Lite roligare i alla fall.

Idag har vi också hoppat lite med kaninerna, dock inte lika länge. Vi har också kopplat in min datorskärm till min laptop, så nu har jag en jätteskärm!! Är jätteglad.

Kram Kram // Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild! :)

Svar: Tackar :)
Elin Gustafsson

2012-06-10 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0